RSS
piątek, 22 kwietnia 2011
Poznaj język ze słownikiem

Książka, jaką jest słownik posiada swoich zagorzałych zwolenników, którzy nie wyobrażają sobie nauki języka inaczej niż z udziałem opasłego tomiszcza. Są jednak osoby, które nie lubią mozolnie wyszukiwać kolejnych słówek i wolą korzystać ze stron internetowych, na których umieszczony jest słownik angielskiego. Osoby takie podkreślają korzyści, jakie wynikają z faktu, że korzysta się z internetowego słownika, dzięki któremu można nawet posłuchać, jak brzmi wymowa interesującego nas słowa. W Internecie można także dotrzeć do słownictwa z konkretnej dziedziny. Godne podkreślenia jest to, że nie trzeba kupować niejednokrotnie drogich książek, wystarczy korzystać z Internetu i w nim wyszukać najlepszy z naszego punku wiedzenia słownik angielsko polski. Niektórych jednak denerwują reklamy umieszczone na stronie i mają raczej konserwatywne podejście w stosunku do nauki języka obcego – wolą, gdy nic ich nie rozprasza. Inni z kolei radzą sobie w ten sposób, że zwracają uwagę tylko i wyłącznie na potrzebne im informacje, a nie na mało interesujące reklamy, lub instalują oprogramowanie na komputerze umożliwiające tłumaczenie, bez konieczności wchodzenia na strony www.

12:39, shibuja1990
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 21 kwietnia 2011
Kupujemy buty.

Porównywarka wizualna PODO to doskonałe rozwiązanie technologiczne, ułatwiające kupowanie w sieci produktów nabywanych głównie w oparciu o indywidualny gust i styl konsumenta czy aktualne panujące trendy w modzie. Obuwie W serwisie PODO w kilkudziesięciu kategoriach zgromadzono damskie i męskie obuwie z głównych polskich sklepów internetowych. Zdumiewające jakie ilości szpilek, kaloszy, sandałków, japonek, balerinki, kozaków czy butów do uprawiania różnego rodzaju sportów możemy nabyć w sieci. Nazwa PODO wzięła się od słowa „podobne”, a używając klawisza PODO umieszczonego przy butach, które natychmiastowo wpadły nam w oko, w jednej chwili na ekranie ukazują się podobne modele butów z innych sklepów.  Przejrzysty i przyjazny interfejs porównywarki pozwala na przeglądanie butów i porównywanie ich pod względem fasonu, koloru, kształtu obcasa i podeszwy, rozmiaru, marki czy ceny. Serwis PODO ułatwia konsumentom szybkie znalezienie w sieci poszukiwanego produktu, ale też promuje marki i przyczynia się do wzrostu rynku sprzedaży on-line w Polsce.